Tuesday 8 April 2014

Stress...mana nak dapat idea nama2 karektor

 
Stress aku bila tiap kali mendapat idea baru untuk karya selanjutnya nak kena cari nama karektor untuk watak utama perempuan dan lelaki..nanti balik-balik nama yang sama..hehehe..if you notice aku suka menamakan karektor lelaki yang terdapat di dalam karya aku "Adam" something..something haha. Perempuan pulak asyik nak beri nama "Alyssa" je..kadang-kadang tu tanya teman sekerja nama apa yang cantik untuk di jadikan karektor aku..hehe apa nak buat..dan kalau aku berkenan pada nama yang di berikan akan aku jadikan watak dalam karya ku seperti "Ariel" haha thanks to my BFF Norliza kerana memberi nama Hero untuk watak cerita QNQ..haha..
 
So kepada pembaca yang budiman..jika tidak keberatan tu berilah suggestion nama-nama yang cantik dan sedap di dengar untuk watak hero dan heroin..dan jika aku berkenan akan aku jadikan watak dalam karya seterusnya..hehe
 
Thank you..

2 comments:

  1. Cik writer boleh cuba mencari di laman web nama2 islam yg ada maksud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih cik Anonymous..hehe ada cari juga kat web..

      Delete