Friday 12 April 2013

Welcome to Ho Chi Min City - Hari Ketiga

Nak balik Singapore hari ni..huhu
 
Hari ketiga selepas breakfast aku dan ngah dah berpakat untuk pegi ke kedai jual baju cotton tu lagi. hehe semalam balik hotel kami mencuba baju tu. Cantik dan kemas. Rugi rasanya kalau kita tak beli lebih. Harganya dah murah bila lagi hendak ke Vietnam. Aku pakat nak sign aje bila beli lagi pasal duit kita pun cukup2 untuk beli makanan nanti. Hehe.
 
Aku aku sempat beli beberapa helai lagi baju. Ngah pun beli untuk Ria. Lepas tu kita ke kedai berdekatan dengan Hotel untuk beli cadar cotton sulam pulak..dapatlah aku beli dalam 3 set cadar dan sehelai baju vietnam untuk puteri comel ku.
 
Sekian sahaja percutian aku ke HCM. Rata2nya kita shopping dan makan dan tak pergi melancong seperti pelancong biasa. Hehe. Maaf sekali lagi tiada gambar yang dapat ku tunjukkan disini..

No comments:

Post a Comment