Tuesday 7 January 2014

Selamat Tinggal 2013.. Selamat datang 2014

Selamat Tahun Baru..

Harap tidak kelewatan mengucapkan Selamat Tahun Baru...2014..lemau lah pulak bila bulan January ni..maklumlah December baru berakhir dan bulan December bulan cuti maka belum adjust kepada January 2014. Semuanya terasa lembab seperti cuaca yang sekejap hujan sekejap panas.
 
Harapan tahun baru ini sama seperti tahun-tahun yang lepas..agar tahun 2014 ini semuanya berjalan dengan lancar, di kurniakan kesihatan yang baik dan World peace etc.. Amin..
 
Acara tahun ni, in sha allah jika tiada aral melintang bulan 6 aku akan pergi bercuti ke destinasi yang selama ini aku hanya bole bermimpi dan tidak pernah terbayang akan menjejakkan kaki ke sana.. hehe in sha allah.. jika tercapai niat dan hajat ke sana akan aku update di Cuti-cuti ok..buat masa ni masih belum ada keberanian untuk memberitahu destinasinya. Masih dalam perbincangan lagi..
 
Tahun ni mungkin ada company trip lagi tapi tak tahu kemana..Bangkok? Hong Kong? Vietnam? BALI?...yes best..holiday lagi..
 
Dan akhir tahun 2014 aku dan kak ngah sekeluarga bercadang untuk ke Bandung untuk makan-makan dan shopping-shopping. In sha allah.
 
Haha semua acara tahun ni macam Cuti-cuti je kan..itu yang dah plan.. bubai..
 
 
 

No comments:

Post a Comment