Friday 5 February 2016

Michael Kors bucket bag





 

Kenapa wanita perlu banyak bag dan kasut?? Itu soalan yang seringkali di ajukan oleh kaum Adam kepada kaum Hawa. Kenapa perlu banyak bag? Kenapa perlu banyak pasang kasut? Kenapa?? Kenapa??

Awak tanya kenapa eh? Hah sekarang kita nak jawab bagi pihak kaum hawa yang suka simpan koleksi bag dan kasut macam aku..hehe. Sebabnya setiap bag digunakan pada masa berbeza. Masa berbeza? Contohnya macam aku ni ada 3 kategori bag. Pertama..bag basahan buat pergi kerja, Kedua…Weekend Bag, dan Ketiga..Bag majlis rasmi seperti jemputan kahwin, dinner atau raya. Hah tulah sebabnya kaum Hawa suka bertukar-tukar bag kan? Tak kan nak bawak bag Gucci pergi pasar kan? Tak sesuai langsung. Yelah harga bag jenama tu sudahlah mahal mana mungkin kita hendak bawak bag tu ke dalam pasar.
Ingat lagi Tote bag Marc Jacobs yang aku post kat blog sikit masa dahulu. Hah bag itu aku kategorikan sebagai bag weekend..bag hujung minggu. Sesuai di padankan dengan jeans dan waktu keluar bersantai seperti shopping atau jalan-jalan dengan keluarga.

Ok sebelum aku terkeluar subject yang sebenar ada baiknya aku cerita sikit tentang bag Michael Kors. Selain dari Tory Burch, Marc Jacobs, Kate Spade dan Coach..Michael Kors juga merupakan designer dari US yang kini semakin popular. Aku memang sukakan bag-bag yang cantik dan cute pada pandangan mata aku. Haha. So aku tak really beli sesuatu bag itu sebab ianya designer brand, dan aku juga beli ikut kemampuan diri sendiri.
So tengah boring dan bosan tak de kerja kat opis aku pun masuklah App ‘Reebonz’. Belek-belek bag yang terjual di sana. Aku memang sudah lama berkenankan bucket bag. Nak beli yang mahal-mahal tu rasanya tidak mampu lah kot hehe. So aku tengok Micheal Kors ada bucket bag dan nampak cute pulak tu dan yang paling best sangat harga dia less than S$400. Siapa tak suka ye tak? So tak hegeh-hegeh lagi aku pun terus purchased Michael Kors bucket bag. Hehe. Bag ni aku kategorikan untuk basahan kerja.

Material bag bucket Michael ni memang aku suka. Ia kulit lembut dan details dia pula kaler silver. Elok sangat lah tu. Sebab aku tak ada bag hitam yang details kaler silver.




 
 
Comel Kan!



 


 
 
 
 

No comments:

Post a Comment