Friday 5 February 2016

Anna Nucci jelly shoes

 
 
 

 
 
 
Tadi dah post Jelly Hearts! Kali lah post another jelly tapi jelly ini tidak boleh di buat makan hanya dibuat pakai! Haha..Anna Nucci Jelly Shoes..ala-ala cinderella gitu cuma cinderella pakai kasut kaca. Anna Nucci terkenal dengan pilihan kasut untuk brides sebab kasutnya banyak pilihan bling! bliing! Haha..dan aku di kategorikan yang minat benda yang bling bling..tapi tak semua lah bling..aku beli sebab cantik sangat kasut ni! Hehe dan yang penting tidak gigit kaki.
 
Pernah juga try jenama kasut Jelly Bunny tapi tak berapa suka sangat sebab jellynya agak keras sedikit dan mengigit kaki. Itu pada aku lah mungkin sebab kaki aku sensitive kot. Pada yang ok tu teruskan beli kasut kat Jelly Bunny. Banyak kasut yang cute2 dan cantik terdapat di sana. Pada yang nak lebih quality. Belilah kasut dari Melissa kerana Melissa banyak pilihan kasut jelly. Tapi kalau nak up lagi sila beli Ferragamo! Haha..so choose mana yang berkenan di hati. As for me..setakat ni Anna Nucci masih ok lagi. Cantik dan reasonable price! Bukan sahaja boleh di pakai masa santai dan weekend. Untuk majlis pun sesuai kerana apa sebab bling2....CANTIKKKKK!!!!! Ada beberapa warna tapi aku pilih hitam sebab tak terlalu jarang kot. Dan kasut jelly aku bukan seperti di atas. Tapi di bawah. Cantik tak??? Hehehe.
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment