Monday 3 June 2013

Breek's Cafe

Jalan-jalan cari makan kali ini aku ke Breek's. Dah lama tak makan kat Breek's Cafe. Satu hari tu aku ajak Mr. hubby pergi ke Breek's Cafe kerana terasa hendak makan chicken patty kegemaran aku. Dengar macam tak semangat chicken patty aje. Chicken patty dari Breek's sedap kerana pattynya agak tebal, isi ayam yang telah di cincang tu di adun mungkin sedikit tepung bersama bayam, lada bengala merah hijau yang telah di potong nipis dan perasa. Sedap. Chicken patty di atasnya di cairkan cheese datang bersama mashed potato dan sos bersama salad.
 
 
Chicken Patty


Mr Hubby memilih beef lasagna yang tidak kurang sedapnya juga. Tak cukup dengar itu kami memilih 2 lagi makanan sampingan, iaitu buffalo wings dengan baked potato something. haha tak ingat lah pulak apa namanya. Dan tak sempat nak tangkap gambar dah kena ngap..
 
 
Beef Lasagna
 
Oh ye. Breek's cukup terkenal dengan brownie mereka. Pernah aku membeli sekotak brownie dari breeks kerana brownie  Breek's very chewy dan chocolatenya rich. Terliur lah pulak bila mengingatkan rasa brownie Breeks. Hehe. Beli sekotak boleh di makan dengan vanila ice cream atau makan begitu sahaja pun sudah sedap.
 
Secara keseluruhannya aku suka akan chicken patty dari Breek's walaupun dishnya agak simple tapi bagi aku ia mengenyangkan dan yang penting rasanya lazat. Beef Lasagna Mr. hubby muai dan tidak kering tengok aje sos pasta dalam gambar tersebut dan sos just nice tak masam.
 
Bon Appetite!

No comments:

Post a Comment