Monday 27 April 2015

Work In Progress...!!

 
 
Assalamualaikum...dan 'Selamat Pagi' kepada semua..ni nak cerita sikit kepada sesiapa yang tidak sabar menanti sinambungan MPO dan OMB kena bersabar lagi..maaf ye..sebab sekarang ni aku tengah sibuk meng-edit cerita-cerita novel  yang aku post kat blog ni tapi tak edit di blog hanya edit di soft copy hamba..harap maaf ye novel yang di post di sini memang final, cuma bila dah start edit tu, pasti ada tambah dan tolak sikit. Buat pembetulan bahasa dan sebagainya. Maklumlah hamba ni budak baru belajar maka banyak kesilapan yang tidak dapat di elakkan. Sebab aku edit cerita semula kerana hendak print dan jadikan booklet untuk koleksi peribadi dan permintaan seseorang itu haha. Tak dapat nak terbitkan novel-novelku maka aku print untuk diri sendiri. Kesian kan..
 
Maka sibuk kerana itu aku tidak dapat menyambung MPO dan OMB buat masa ini. Sabar ye. Sabar itu separuh daripada iman. Ye tak...Senyum selalu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 comments: