Wednesday 7 December 2016

Walimatul Urus - Khai & Dira




Card pengantin


Assalamualaikum...wbt apa khabar semua??? Lama betul aku berhenti berehat dari tulis apa-apa kat blog ni kan! Cerita cinta Rome&Dubai pun belum sempat update lagi. Ni baru ada peluang untuk tulis kat sini, apa yang membuatkan aku stop sementara waktu kerana aku busy membantu kakak ngah aku membuat persiapan untuk walimatul urus anak sulungnya. Dan aku orang kanan kak ngah kerana anak sedara aku yang ni, masa dia kecik2 aku yang menjaganya sebab tu ghairah sikit sebab aku yang menjadi wedding planner dia. Haha. Dari tema warna hinggalah ke warna pelamin deco semua aku yang memberi idea, walaupun plan asal hendakkan tema mint green dan gold. Tapi di atas sebab-sebab tertentu tidak dapat tertunai warna tema itu. Kita boleh merancang tapi Allah yang menentukannya ye tak? Akhirnya kita settle to green pucuk pisang. Tak apalah janji hijau ye tak..




Wedding cake

Then aku tawarkan diri sponsor cake buat mereka dengan syarat aku yang pilih design cake pengantin. Haha. Hinggakan Chef Siti from Fitri Creations turut surprised bila mokcik pengantin yang place order for cake pengantin bukan d bride yang choose design for the cake hahaha. Bole gitu!!! Bride tak cerewet mokcik d groom dia lak cerewet..Bole aje kan..

Alhamdullilah setelah plan selama setahun lamanya..persandingan pasangan pengantin baru Khai & Dira berjalan dengan lancarnya..Selamat Pengantin Baru to both of you..semoga kalian berdua berbahagia dan berkekalan hingga Jannah. Aamiin!!. Jom tengok gambar.


Sanding Maroon


Outdoor pic

Adik pengantin kedua belah pihak

Sister's of bride n groom

Disebabkan anak sedara aku tu mix parentage (mix parentage ler sangat haha) melayu dan bollywood hahaha..terpaksalah dia menurut kehendak mak ngah papa dia untuk pakai baju kurta buat cake cutting ceremony. Handsomelah gak anak sedara aku bila pakai kurta haha..

 
Bangra time!!!
Wefie with d cousins...
Semoga berkekalan hingga ke jannah

Setelah penat lelah melayan tetamu yang hadir..mokcik dan pokcik dia lak nak bergambar di photobooth...
 
 
 
Photobooth time!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






No comments:

Post a Comment