Wednesday 10 September 2014

Aduh stress amat!!




Aduh stress amat!! Ini yang hamba tidak gemar ni! Lain cerita yang hendak di siapkan lain cerita pula yang datang idea..camne??? Ini dilema yang aku alami sekarang..tengah perah idea untuk cerita 'Man for Rent' tetiba idea datang buat cerita 'Oh My Butler!'. Huhuhu..tu yang cerita MFR tergendala sebentar sebab kena taip cerita OMB! tu. Kalau tak di taip time tengah datang idea nanti idea lari lak..so kepada yang pembaca yang ada terbaca cerita MFR tu sabak sikit noh..idea belum mai lai sebab idea tuk cerita lain dah mai dah...tu yang stress amat. Adeh..

Stress sebab dah beberapa kali post sinambungan HCINLU di lelaman Penulisan2u namun tidak disiarkan di lelaman Penulisan sejak 4 bulan yang lalu sob..sob..sob..sedih. Mungkin depa tak berkenan dengan cerita hamba. Tak apalah. Hamba cuba memujuk hati yang lara ni..hehe sorry ter-emo lah pulak..
 
Apa-apapun hamba hendak mengucapkan terima kasih kepada yang sudi menjengah blog hamba yang tidak seberapa ni..Thank you many-many!!
 
Jadi untuk menghilangkan rasa stress hamba ni nak bertanya sikit kepada yang sudi memberi komen..drama apa yang best untuk di tonton? Hehe..baru sahaja habis menonton cerita Romi cinta Julia sebab hendak sangat tengok lakonan Syarul Rizwan sebagai hero dalam Romi Cinta Julia..tu yang bagi watak hero pada Syarul dalam novel From Boss With Luv! sebab macam sesuai sahaja untuk Syarul..hehe kalau dak Syarul tu terbaca blog ni mampuih hamba kena sound. Jangan marah ye dik ni..saja untuk suka-suka.
 
Sekarang ni drama tengah trend kahwin paksa kan? Dan endingnya mesti pasangan yang kena kahwin paksa tu live happily ever after kan..walaupun plot dan jalan cerita sedikit berbeza..actually cerita OMB! tu pun cerita kahwin terpaksa gak tapi plotnya agak cute sedikit..tak caya tunggu sampai cerita itu dapat disiapkan doa-doakan ye! Takut terjadi macam cerita MFR ni lak..terpaksa stop sebab tak de idea.
 
Idea please..please..come to me..
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment